پنجمین بازارچه خیریه گروه آموزشی نوید، به شکرانه ۴۰ ساله شدن

به شکرانه ۴۰ ساله شدن گروه  آموزشی نوید، پنجمین بازارچه خیریه  به نفع موسسه خیریه نرجس برگزار می گردد . این بازارچه در تاریخ ۲۴ اسفند ۹۶ در محل ساختمان دیباگران، واقع در چهارراه زرگری، برگزار خواهد شد.

درآمد حاصل از این بازارچه به طور کامل، به معلولین و کودکان بی سرپرست موسسه نرجس اهدا خواهد شد.

گروه آموزشی نوید و موسسه خیریه نرجس، میزبان این بازارچه خواهند بودند. اساتید،‌همکاران و دانشجویان “گروه آموزشی نوید” از همراهان اصلی بازارچه می باشند. در این بازارچه ۴۵ غرفه فروش غذا، شیرینی، گل، صنایع دستی و محصولات فرهنگی، برپا می گردد. تعدادی از شرکت ها و فعالان اقتصادی مطرح نیز با این بازارچه همراهی نموده اند.  میهمان این بازارچه، هنرمند مطرح سینما و تئاترآقای  “اصغر همت” خواهد بود. تنی چند از هنرمندان سینما، تئاتر و تلویزیون، نیز از این بازارچه خیریه حمایت کرده اند. زهرا سعیدی، محمود پاک نیت، هادی قمیشی، قاسم زارع، مهوش صبرکن و حسن شکوهی، هنرمندانی بودند که با حضور در ویدئوی معرفی بازارچه، با شیوه ای تاثیرگذار، خیرین را دعوت به حمایت از معلولین و کودکان بی سرپرست کردند.

موسسه خیریه مردمی نرجس، وظیفه توانبخشی و نگهداری از ۲۵۰ معلول ذهنی و جسمی و بی سرپرست را برعهده دارد. این موسسه بیش از ۲۰ سال است که به صورت شبانه روزی مشغول به فعالیت می باشد.

بازارچه خیریه به نفع معلولین و کودکان بی سرپرست در شیراز