موسسه آموزش عالی آزاد نوید پارس – دیباگران برگزار می کند: وبینار رایگان

شرایط عمومی پیمان نشریه ۴۳۱۱ سازمان برنامه و بودجه

نشریه ۴۳۱۱ که به اختصار شرایط عمومی پیمان نیز نامیده می شود، سندی بالادستی است که هر مشاور یا پیمانکار در پروژه های احداث با آن سر و کار دارد و شایسته و بایسته است که نسبت به آن اشراف داشته باشد. این نشریه میثاق نامه مشترک بین ارکان پروژه و مصدر رسیدگی به اختلافات در نهادهای داوری و دادگستری می باشد.

هدف اصلی از این وبینار توصیف فضا و محیط این نشریه و سندیت و اولویت آن در قوانین جاری کشور می باشد در این گفتگوی صمیمانه به موضوع ادبیات حاکم بر نشریه خواهیم پرداخت و و همچنین جایگاه سازمان مدیریت و برنامه ریزی را تبیین خواهیم کرد و خواهیم گفت که حتی در این نشریه به ظاهر یک طرفه، چه حقوقی برای پیمانکار مستتر است که لازمه موفقیت در کسب و کار پیمانکار دانستن همین گریزگاه ها و حقوق و تکالیف طرفین خواهد بود.

دانایی رمز ماندگاریست؛ مدرس این وبینار آقای مهندس آذرمی با بیش از بیست سال تجربه مدیریت فنی و اجرایی در پروژه های عمرانی، مدرس سازمان مدیریت و برنامه ریزی؛ آماده هستند تا در این وبینار تجربیات خود را با شما به اشتراک گذارند. موسسه آموزش عالی آزاد نوید پارس – دیباگران مجری ذی صلاح سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس (دوره های ارتقاء پایه و ورود به حرفه) به عنوان یکی از موسسات پیش رو در امر آموزش در جنوب کشور و شیراز همواره رسالت خود را افزایش دانش و اطلاعات دانش پذیران خود می داند و در این راستا برگزاری سمینار های آموزشی و ترویجی را در دستور کاری خود قرار می دهد.

تاریخ برگزاری: سه شنبه ۱۴۰۲/۰۳/۰۹

ساعت برگزاری: ۱۷ الی ۱۹

شیوه برگزاری: آنلاین در بستر نرم افزار Adobe connect

شهریه: رایگان (ثبت نام از طریق فرم زیر ضروری است)

برگزار کننده: موسسه آموزش عالی آزاد نوید پارس – دیباگران (شیراز)

مدرس وبینار: آقای مهندس مسلم آذرمی